De QPS-app, nog makkelijker, efficiënter en overzichtelijker samenwerken met QPS Accountants.

29 May 2019

Sinds enkele weken bieden wij onze klanten de mogelijkheid om nog makkelijker, efficiënter en overzichtelijker met QPS accountants samen te werken via de QPS-app. 

De cliënten waarvoor wij de boekhouding voeren én die gebruik maken van ons QPS-portaal, krijgen de mogelijkheid om via onze QPS-app de facturen en onkostentickets op het portaal te plaatsen via het nemen van een foto met de smartphone. Heb je een factuur of onkostenticket op papier ontvangen, neem er een foto van en druk op verzenden. Wij zorgen voor de correcte verwerking.  Sneller en makkelijker kan niet!

Indien gewenst kan ook bijkomende informatie meegegeven worden bij een document dat aan ons wordt overgemaakt. Deze informatie kan nuttig zijn om de juiste boekingen te doen.

Als kers op de taart kan je op ieder moment en eender waar de cijfers van jouw onderneming raadplegen.

De QPS-app is gratis beschikbaar voor zowel iOS-toestellen als Android-toestellen. Ga dus gerust even naar  de ‘App Store’, zoek op ‘QPS Accountants’ en geniet van deze extra service die QPS Accountants aanbiedt.

Wordt uw dossier nog niet digitaal verwerkt, aarzel dan niet om contact op te nemen met uw dossierbeheerder. Wij lichten dit graag aan u toe en zetten de koffie alvast klaar!

De kracht van QPS Accountants? Doordringen tot de kern van uw KMO en zorgen voor een helder inzicht.

Bekijk ook onze andere recente blogberichten en ontdek meer expertise

Hoe kunnen huurder en verhuurder elkaar door de coronacrisis helpen én een fiscaal voordeel opstrijken?

Hoe kunnen huurder en verhuurder elkaar door de coronacrisis helpen én een fiscaal voordeel opstrijken?

De handelshuurlening werd door de Vlaamse overheid in het leven geroepen om huurders van een handelspand die liquiditeitsproblemen ondervinden omwille van de verplichte sluiting door COVID-19 bij te staan in de betaling van hun verschuldigde huurgelden.

UBO-register: bijkomende documentatieplicht uiterlijk 30 april 2021!

UBO-register: bijkomende documentatieplicht uiterlijk 30 april 2021!

In 2019 zag het register betreffende uiteindelijke begunstigden het levenslicht. Vanaf dat moment waren alle vennootschappen, vzw’s, stichtingen, trusts, fiducieën en soortgelijke entiteiten verplicht hun uiteindelijke begunstigden te registreren in het UBO-register. Het Koninklijk Besluit van 23 september 2020 breidde deze verplichting verder uit.

Het QPS-team staat klaar

om u te adviseren/assisteren

Aarzel niet com contact met ons op te nemen!

Contacteer ons